تلویزیون تعاملی تیوا

2017-11-12 16:58 تلویزیون تعاملی تیوا

سوالات متداول

حجم اینترنت مصرفی برای استفاده از سرویس تیوا به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه حجم اینترنت مصرفی کاربران تیوا تا پایان سال ۹۷ به شرح زیر می‌باشد:

مشترکین اپراتورهای آسیاتک و صفرویک بدون نیاز به خرید بسته‌های اشتراک تیوا از اینترنت صد در صد رایگان استفاده می‌کنند.

مشترکین اپراتورهای منتخب تیوا (های‌وب، پارس آنلاین،‌ پیشگامان و داده پردازی فن آوا) با خرید بسته‌های اشتراک تیوا از اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

هزینه استفاده از اینترنت سایر اپراتورها برای کاربران تیوا به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

چطور تیباکس را نصب کنم؟

برای نصب تیباکس می‌توانید از دفترچه راهنمای داخل بسته بندی استفاده کنید و یا مراحل نصب را در اینجا مشاهده کنید. 

دستگاه گیرنده دیجیتال تیباکس چه امکاناتی دارد؟

برای مشاهده محصول و بررسی امکانات آن اینجا کلیک کنید.

با وجود اینکه تیباکس را خریداری کردم بسته اشتراک شش ماهه را دریافت نکرده‌ام، مشکل را چطور پیگیری کنم؟

برای دریافت اشتراکتان شماره موبایلتان را به آدرس support@tva.ir ارسال کنید.

از چه طریق می‌توانم تیباکس را خریداری کنم؟

برای خرید تیباکس درخواست خودتان را به همراه شماره تماس به آدرس support@tva.ir ارسال کنید یا با شماره ۷۵۲۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

پیغام « ظرفیت تعداد نمایش هم زمان برای کاربر شما تکمیل شده است» به چه معناست؟

در صورتی که در تیوا سریعا بین کانال‌ها جابجا شوید این پیغام نمایش داده می‌شود به شما پیشنهاد می‌کنیم با کمی مکث کانال ها را عوض کنید. در نظر داشته باشید شما از طریق پروفایل‌های مختلف یک حساب می‌توانید به طور مستقل محتوای تیوا را تماشا کنید ولی چنانچه با یک پروفایل از طریق بیش از دو دستگاه از تیوا استفاده کنید این پیغام را مشاهده خواهید کرد.

آیا می‌توانم محتوای تیوا را دانلود کنم؟

خیر، در حال حاضر محتوای تیوا برای مشاهده آنلاین در دسترس شماست و نمی‌توانید آن را دانلود کنید.

چرا بعضی از فیلم و سریال‌هایی را که قبلا در تیوا موجود بود پیدا نمی‌کنم؟

چنانچه محتوایی که قبلا در تیوا بوده است مشاهده نمی‌کنید دو مورد را بررسی کنید:

- رده سنی پروفایل کاربریتان متناسب با محتوایی که جستجو کرده‌اید باشد.

- هنگام استفاده از سرویس تیوا به فیلتر شکن متصل نباشید.

به چه طریق می‌توانم کد خرید/تخفیف را فعال کنم؟

برای فعال سازی کد خرید/تخفیف از دو روش زیر می‌توانید عمل کنید:

روش اول: به آدرس tva.tv/promo مراجعه کنید  کدتان را وارد کنید و سپس مراحل فعال سازی را انجام دهید.

روش دوم: در وبسایت تیوا به آدرس tva.tv وارد گزینه حساب شوید و با انتخاب گزینه کد خرید/ تخفیف در صفحه باز شده کدتان را وارد کنید و فرآیند فعال سازی را تکمیل نمایید.

برای تماشای ویدئوی آموزش فعال سازی کد خرید/تخفیف اینجا کلیک کنید.

از چه طریق می‌توانم به سرویس تیوا دسترسی داشته باشم؟

- از طریق وبسایت تیوا به آدرس tva.tv

- از طریق اپلیکیشن تیوا

برای دانلود اپلیکیشن تیوا می‌توانید به gettva.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن تیوا را برای سیستم عامل Android از Google Play و ‌IranApps دریافت کنید، علاوه بر این اپلیکیشن تیوا برای سیستم عامل‌های iOS از طریق SibApp و AppStore در دسترس است.

- با خریداری دستگاه گیرنده دیجیتال تیباکس (T.Box) برای تلویزیون‌های هوشمند

چطور در تیوا ثبت نام کنم؟

ثبت نام در تیوا بسیار ساده است. شما می‌توانید از اینجا، با انتخاب گزینه ثبت نام و وارد کردن اطلاعات حساب کاربری (نام، شماره موبایل و رمز عبور) در تیوا ثبت نام کنید. همچنین چنانچه از اپلیکیشن تیوا استفاده می‌کنید نیز می‌توانید با وارد کردن همین اطلاعات از طریق اپلیکیشن عملیات ثبت نام را انجام دهید. در نظر داشته باشید با یک بار ثبت نام در تیوا می‌توانید از هر سه روش (وبسایت، اپلیکیشن و تیباکس) به حساب کاربریتان دسترسی داشته باشید.

از چه طریق می‌توانم بسته اشتراک تیوا را تهیه کنم؟

* در نظر داشته باشید برای خرید بسته اشتراک تیوا لازم است قبلا در تیوا ثبت نام کرده باشید.

 

- برای خرید بسته اشتراک تیوا از طریق وبسایت تیوا پس از ورود به وبسایت می‌توانید از دو روش اقدام کنید:

روش اول: برای مشاهده و خرید بسته‌های اشتراک اینجا کلیک کنید. در صفحه باز شده یکی از بسته‌های اشتراک را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک فرآیند خریدتان را تکمیل نمایید.

روش دوم: از طریق منو وارد حساب شوید. در صفحه حساب گزینه اشتراک را انتخاب نمایید، با انتخاب بسته اشتراک مورد نظرتان نسبت به پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک اقدام کنید و فرآیند خریدتان را تکمیل نمایید.

 

- چنانچه می‌خواهید از طریق اپلیکیشن بسته اشتراک تیوا را خریداری کنید از منوی اپلیکیشن با انتخاب حساب کاربری وارد گزینه حساب شوید و در صفحه حساب گزینه اشتراک‌ها را انتخاب کنید سپس با انتخاب بسته اشتراک مورد نظرتان فرآیند خرید را تکمیل نمایید.

در صورت فعال نشدن بسته اشتراک تیوا چطور می‌توانم مشکل را پیگیری کنم؟

در صورتی که طی تکمیل فرآیند پرداخت دچار مشکل شدید مبلغ پرداختی طی ۷۲ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد، با این حال اگر با وجود اطمینان از تکمیل فرآیند خرید بسته اشتراک تیوا برای شما فعال نشد تصویری از رسید پرداخت یا شماره ارجاع پرداخت را همراه با نام کاربریتان به آدرس support@tva.ir ارسال کنید تا همکاران ما مشکل را پیگیری کرده و با شما تماس بگیرید.

چطور یک فیلم خاص را در تیوا پیدا کنم؟

با استفاده از جستجو فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. شما می‌توانید با وارد کردن عنوان فارسی یا انگلیسی فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. برای جستجوی بهتر در تیوا برنامه‌ها بر اساس ژانر، زبان و کشور تولید کننده نیز طبقه بندی شده‌اند.

امکان نظارت والدین چیست؟

شما در تیوا این امکان را دارید تا در یک حساب کاربری چندین پروفایل تعریف نمایید و با انتخاب پروفایل کودک محتوای ارائه شده را بر اساس رده سنی فیلتر کنید. فعال‌ سازی امکان نظارت والدین به شما این امکان را می‌دهد تا با تعریف کد امنیتی خروج از پروفایل کودک را کنترل نمایید.

علت تغییر کیفیت تصاویر حین پخش چیست؟

تیوا به صورت هوشمندانه کیفیت پخش تصاویر را براساس سرعت اینترنت شما تنظیم می‌کند تا بتوانید بدون قطعی برنامه‌های مورد علاقه‌ تان را تماشا کنید. با این وجود اگر در دریافت تصاویر دچار مشکل شدید با ارائه دهنده سرویس اینترنت خودتان تماس بگیرید و از عدم اشکال در سرویس اینترنت مطمئن شوید.

قابلیت Time Sift و Catchup چیست؟

Time Shift، قابلیت بازگشت به عقب در برنامه های زنده در حال پخش تلویزیون است. شما این امکان را دارید با برگشت تا دو ساعت قبل، برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید و هیچ صحنه‌ای را از دست ندهید.

Catchup، قابلیت دسترسی به برنامه های مورد علاقه تان تا هفت روز قبل است.

چگونه با تیوا ارتباط برقرار کنم؟

شما می توانید از طریق زیر با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید

ارسال ایمیل به support@tva.ir

تماس تلفنی با ۷۵۲۷۵۰۰۰-۰۲۱